Doc.gr
Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 04 Οκτωβρίου 2013
                                         
Κάθε μέρα που πάω να πάρω το αυτοκίνητο μου από το πάρκινγκ, βρίσκω κολλημένα πάνω στο παμπρίζ 1-2 διαφημιστικά έντυπα. Τον τελευταίο καιρό βρίσκω έντυπα που αφορούν την αγορά χρυσού ή φροντιστήρια που προσπαθούν να διαφημίσουν τις επιτυχίες τους στις πανελλαδικές. Τώρα πρόσφατα όμως βρήκα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον φυλλάδιο για την αγορά καφέ.

Όχι ενός οποιουδήποτε καφέ! Μιλάμε για τον καφέ που τον φτιάχνεις μόνος σου και δεν στον φέρνουν και σε κάνει superman! Το τι πλεονεκτήματα έχει αυτός ο καφές και το πόσο σε αναβαθμίζει δεν περιγράφεται. Φυσικά το προϊόν ανήκει και αυτό στην κατηγορία των υπερτροφών που χρησιμοποιώντας σαν πρώτη ύλη κάποιο μαγικό φυτό ή συστατικό, από ρόφημα ή τρόφιμο καθημερινής χρήσης γίνεται μαγικό ελιξίριο που θωρακίζει την υγεία μας και καταπολεμά μια ή και πιο πολλές παθήσεις.

Μπορεί πραγματικά το Α ή Β φυτό να περιέχει σε αυξημένη συγκέντρωση κάποιο συστατικό το οποίο σε ένα εργαστήριο να βρέθηκε ότι θα μπορούσε με μια συστηματική του χρήση να παρουσιάσει κάποια οφέλη στην υγεία του ανθρώπου. Η πραγματικότητα, όμως αυτή είναι τελείως διαφορετική από αυτή που παρουσιάζουν οι διαφημιστές – πωλητές, πολλές φορές άσχετοι και με το αντικείμενο της διατροφής. Η προσπάθειά τους να πείσουν τον ανυποψίαστο, υποψήφιο καταναλωτή να τα προτιμήσει, βασίζεται σε μια σειρά εντυπωσιακών αποτελεσμάτων που πάντα παρουσιάζονται με την μορφή προσωπικών μαρτυριών. Δεν διστάζουν μάλιστα οι ίδιοι οι πωλητές να εκθειάζουν το προϊόν και να προσφέρουν σαν τελικό ογκόλιθο αξιοπιστίας και την προσωπική τους εμπειρία.

Όλα αυτά βέβαια είναι παλιές τεχνικές μάρκετινγκ που σαν στόχο έχουν να «δέσουν το σιρόπι» και να δημιουργήσουν μία θετική εικόνα για ένα προϊόν και γιατί όχι να καταλήξουν σε μια αγορά. Καλό είναι οι καταναλωτές να μην αρκούνται σε μία απλή αναφορά σε κάποιο αριθμό που παραπέμπει σε μια γνωστοποίηση σε κάποιο ελεγκτικό μηχανισμό ή σε μια απλή άδεια κυκλοφορίας που απλά πιστοποιεί ότι το προϊόν είναι ασφαλές.

Σημασία έχει ποιος το δίνει και τι ιδιότητα έχει. Γιατί πολλές φορές η «βαθιά προσωπικά τεκμηριωμένη άποψη για το προϊόν» είναι απλά φούμαρα.

ΥΓ συμπτωματικά όλοι οι πωλητές του συγκεκριμένου καφέ που ήρθαν σε επαφή μαζί μου, έπασχαν από την ίδια πάθηση και είδαν εντυπωσιακή βελτίωση μετά από την κατανάλωσή του..... Τυχαίο; Δεν νομίζω


  • Διάδωσέ αυτό το άρθρο: